Blog komuniti ini dibangunkan untuk mendekatkan ahli-ahli kariah dengan program dan aktiviti masjid. Hanya ahli kariah yang tahu, apa yang dimahukan. Pandangan dan cadangan dialu-alukan! Alangkah indah jika ia disampaikan secara berhemah pula.

Media Pengukuh Silaturahim Ahli Kariah

Selasa, 5 Julai 2011

Haziq dan Fatini Juara


Muhamad Haziq, murid SK KGV
Muhamad Haziq Farhan Murtadza dari Sekolah Kebangsaan KGV menjuarai  Tilawah Ayat-ayat Lazim dan Pertandingan Melafaz Azan, kelolaan Jawatankuasa Pendidikan dan Latihan Masjid Kariah Paroi Jaya yang berlangsung sempena sambutan Israk Mikraj pada 2 Julai lalu.
     Fatini Haziyah Abd. Hamid dari Sekolah Kebangsaan Paroi Jaya pula menjuarai kategori perempuan acara Tilawah Ayat-ayat Lazim. Dengan kemenangan ini, kedua-duanya memenangi hadiah wang tunai RM70.00, hadiah iringan sumbangan Bank Simpanan Nasional dan senaskhah Al-Quran bertulisan tangan sumbangan Yayasan Restu.
Fatini Haziyah(SK Paroi Jaya), johan perempuan
     Pemenang kedua Tilawah lelaki pula ialah Muhammad Muqri Abd. Rahim dan tempat ketiga, Amirul Aiman Abdul Aziz.

      Nur Insyirah Mohd Fadzilah dan Iylia Nadhirah Zahir pula menduduki tempat kedua dan ketiga kategori perempuan. Sementara itu pemenang tempat kedua dan ketiga acara Melafaz Azan dimenangi oleh Muhammad Muqri Abd. Rahim dan Muhammad Irwan Hanaffi Hazrol Nizam.
     Pemenang kedua dan ketiga memenangi hadiah wang tunai RM50.00 dan RM30.00 berserta hadiah iringan.
     Pertandingan dihakimkan oleh Haji Mohd Radzi Muhiddin (Ketua), Haji Munzir Othman dan Haji Ayob Abu Bakar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan